Strategie

Breng je contentmarketing naar een next-level

Kies voor een bewezen methodiek

De Canvas methode is door Redwired ontwikkeld en al tientallen keren toegepast bij uiteenlopende B2B bedrijven, groot en klein.

Het is een gestructureerde aanpak om als team te komen tot een onderscheidende marketing strategie gebaseerd op waarde.

Onze aanpak

In zes weken ontwikkelen we met marketing en sales een pragmatische contentstrategie. We begeleiden je team in het gebruik van het canvas en bij de uitrol van het actieplan. Het resultaat is een waardegedreven aanpak voor leadgeneratie, content en social selling.


Zonder heldere strategie geen resultaat

Een heldere contentmarketing strategie is het vertrekpunt voor groei. Het begint met duidelijke doelen, een scherp beeld van je klant en een contentplan dat echt impact maakt in de markt.

Met een goed uitgewerkte contentstrategie wordt je relevant en creëer je waarde voor de doelgroep. En het zorgt voor een goed gevulde en voorspelbare pipeline met business opportunities. Het content marketing canvas is een handig hulpmiddel bij het opstellen van je aanpak.

Ontwerp een nieuwe strategie of maak een pivot op je bestaande aanpak

Het Content Marketing Canvas helpt bij het opstellen, uitwerken plannen van een winnende aanpak en waardestrategie voor leadgeneratie, content en social selling.

Het omvat alle kernelementen zoals de doelgroep, storyline, kanalen en KPI’s. De methode zorgt ervoor dat je als team een duidelijk begrip hebt van de strategie en je storyline naar de markt consistent en doelgericht is.

Meteen de eerste successen behalen

Waarom kiezen voor de canvas methode van Redwired?

Ga voor duurzame groei

Samen nieuwe klanten binnenhalen


Inspiratie