Trefwoord: Demand Generation

Filter op onderwerp

Account-based Markerting verschillen met Demand Generation

Wat is het verschil tusen Demand Generation en ABM?

Account-Based Marketing (ABM) en Demand Generation worden steeds vaker naast elkaar gebruikt. Een goed Demand Gen programma bouwt aan merkbekendheid en autoriteit door relevante content te delen. ABM richt zich op het ontwikkelen van relaties met specifieke account uit je doelgroep om eerder aan tafel te komen. Twee relevante strategieën in elk B2B marketingplan, elk […]

Pyramid principle framework by Redwired

Thoughtleadership claimen met behulp van het Pyramid Principle 

Dit framework helpt content marketeers op een strategische manier het thema te bepalen waarop ze kennisleider willen worden. Vervolgens kun je het gebruiken om je storyline er op een gestructureerde manier uit af te leiden, zodat jouw kennis op een heldere, logische en overtuigende manier kan worden gedeeld met je netwerk.  Hoe werkt het Pyramid […]

Demand Generation – van latente behoefte naar actieve vraag

Om succes te hebben in B2B moet je op een duurzame manier waarde leveren. Niet alleen aan je klanten maar ook aan leveranciers, ketenpartners en andere stakeholders. Een belangrijk onderdeel van je waarde strategie is de manier waarop je je dienstverlening naar de markt brengt: je Go-to-Market (GTM). Latente behoefte  Een effectieve GTM-strategie begint al […]

Hoe volwassen is jouw content marketing?

Steeds meer bedrijven investeren structureel in content en erkennen dat marketing een volwaardige discipline is, waarmee ze het verschil kunnen maken in hun markt. Dat is logisch want als je wil groeien moet je regelmatig in beeld komen bij prospects. Want alleen deals scoren via het netwerk van sales houdt ergens een keer op en […]